2010 m. spalio 18 d., pirmadienis

Vestuviniai spėjimai :)

Šiandien turiu įdėti net du įrašus ( po vieną kiekvienai savaitgalio dienai).
Padarysiu šiokią tokią išimtį ir pradėsiu nuo sekmadienio.
Mums su draugėmis visada buvo įdomu, kuri gi ištekės pirmoji. Ir štai vakar mes šventėme Karolinos vestuves! Ji- labai labai graži nuotaka, o ir kaip pora jaunikis ir jaunoji atrodo tiesiog puikiai. Dar kartą juos sveikinu :).
Restorane laukdamos ką tik iškeptos šeimos, mes su draugėmis prisiminėme senuosius savo spėjimus, tačiau šį kartą nusprendėme juos užrašyti. Spėjome kuri ir kelintais metais švęs savo vestuves. Tiesa, vėliau dar paklausiau Karolinos spėjimų apie mūsų ateitį :D.




Taigi, pradėsiu jau nuo žmonos Karolinos prognozės :
Ji teigia, kad kita bus Gintarė, kuri vestuves švęs 2011 metais.
Toliau tekėsiu aš ir tai bus 2012metais.
Taip pat 2012 metų pabaigoje turėtų ištekėti Dovilė.
Na, o 2013 metais ateitų ir Rasos eilė.


Gintarė spėjo, kad antroji mūsų nuotaka bus Rasa, kuri ištekės 2012 metais.
Toliau būtų pačios Gintarės eilė ir ji tekėsianti 2014 metais.
Po jos- aš 2015 metais.
O Dovilė ištekės 2020 metais.


Rasa mano, kad pirma bus Gintarė, kuri vestuves švęs 2012m.
Tada ištekės Dovilė 2013 metais.
Po metų ( 2014) nuotaka jau būtų pati Rasa.
O aš ištekėčiau 2015 metais.


Dovilė teigia, kad 2012 metais ištekės Rasa.
Sekanti bus Gintarė 2013 metais.
2015 metais ištekėsianti pati Dovilė.
Aš- taip pat 2015 metais tik truputį vėliau.


Na,o aš spėju, kad kitos bus Dovilės vestuvės, kurios įvyks 2012 metais.
Paskui švęsime Rasos sutuoktuves 2013 metais.
Gintarės vestuvių sulauksime 2015 metais.
Manųjų- 2017metais.


Labai įdomu, kuri gi iš mūsų yra arčiausiai tiesos :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą