2010 m. spalio 2 d., šeštadienis

Vat

Senokai mano galvoje kirbėjusi mintis šiandien labai aktyvi. Todėl sukaupiau paskutinius žvalumo likučius ( o miegas, miegas) ir prisėdau viską užfiksuoti čia.


Deja, mano poreikiai viršija galimybes. Žinoma, ieškau darbo, bet kol kas mano pastangos yra bevaisės ( sulaukiau vieno skambučio iš greito maisto kavinės, tačiau po kelių klausimų išgirdau " Ačiū, mes jums paskambinsime." - akivaizdu- skambučio nesulauksiu). Todėl nusprendžiau, kad reikia pradėti mini taupymo akciją :D Tokias bandžiau jau ne kartą, ir visos jos sužlugdavo... O čia pagalvojau, kad jeigu pasiskelbsiu viešai ( nors nežinau ar dienoraštį kažkas išskyrus mane dar skaito), tai jau nebus taip lengva viskas mesti, pirmai silpnumo akimirkai pasitaikius.


Viskas labai paprasta- man tik reikia sumažinti šių dalykų vartojimą:

  • Valgyti mažiau šokolado
  • Vengti greito maisto
  • Nepasiduoti mergaitiškai ( ir vaikiškai) prigimčiai ir nepirkti visokių nereikalingų niekučių, pvz.: lipdukų, užrašų knygelių, tūkstantojo lūpų balzamo ir pan.
  • Mažinti ( ar bent trumpinti) savo pokalbius mobiliuoju telefonu.
Sąrašas nėra didelis, bet manau, kad jis dar bus pildomas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą