2010 m. spalio 4 d., pirmadienis

Va taip va :)

Vakar labai smagiai grįžau į Vilnių. Beveik visi buvom tarpusavy nepažįstami studentai, bet gana greit radom bendrų temų :) Keista, tačiau jaučiausi visai rami dėl fakto, kad keliauju su man visai nepažįstamais žmonėmis.
Matyt, visgi, kažkiek pasikeičiau- prieš kokius metus man būdavo net baisu pagalvoti apie tokią kelionę.


Kadangi Ieva laukia mano įrašo apie mūsų vakarą "Roxy", tai jį dabar ir aptarsiu. Mūsų kompanija taip dažnai  lankosi šiame klube, kad jis man buvo jau kaip reikiant pabodęs, tačiau turiu pripažinti, kad vakarą praleidau tikrai smagiai. Tai įrodo mano vėlyvas ( o gal tiksliau ankstyvas) grįžimas namo.Nematyta publika, gera muzika -prisišokom, prisijuokėm- ačiū, merginos, už šaunų vakarą ;). Iki šiol prisimenu tą Spragtuką, nes taip šokančio ir stipriai save mylinčio vaikino senokai nemačiau :D


O šiandien linksmai praleidau dieną su Ginte. Užkandom, pasivaikščiojom, paplepėjom, išgėrėm vyno.Labai džiaugiuos ir tikiuosi, kad darysim dar ne vieną tokį susitikimą :). Beje, mes turim vienodus sijonus! 

2 komentarai: