2010 m. spalio 10 d., sekmadienis

Mano nesėkmių dešimtukas

Tyliai, ramiai buvau sau pasižadėjusi,kad blog'e nerašysiu tada, kai man bus liūdna, pikta ar pan. Na, neapkrausiu tinklo dar viena neigiamų emocijų doze. Tačiau geriau pasvarsčius pagalvojau, kad kartais paskaičius apie kito žmogaus mažas ar dideles ( juokingas ar nelabai) nesėkmes, supranti, jog tu neesi visai jau toks nevykęs. Dar tai stebuklingai padeda suprasti, koks esi laimingas, ir kaip tau gera :)

Štai todėl aš ir laužau savo pačios pažadą ;)

Visų pirma, dienos, kai mažai miegu man visada būna prastos- urzgiu, zyziu, burbu, murmu- ir taip visą dieną. Šeimos nariai jau priprato ir stengiasi nekreipti dėmesio, tačiau kiti nuo tokios manęs nėra apsaugoti. Net aš pati neesu.
Antra- jau kelias dienas nesugebu normaliai bendrauti su mama. Susiginčiju su ja telefonu ar skaipu. Ji paklausia kokio visai nereikšmingo dalyko ir aš siaubingai susierzinu. Keista, juk turėčiau labai jos pasiilgti ( taip ir yra) ir būti pačia dėmesingiausia dukra.
Trečia- nerandu darbo. Ieškau, vaikštau, rašau, bet visur girdžiu " Ačiū, mes jums paskambinsime". Tiesa, kartą "sėkmingai" praleidau nežinomo numerio skambutį. Kadangi, numeris paslėptas perskambinti negalėjau. Va ir galvok, dėl darbo čia buvo ar ne.
Ketvirta- aš tiesiog fiziškai negaliu prisiversti mokytis. O juk pasižadėjau sau pabandyti gauti stipendiją. Vos tik atsisėdu prie knygų randu tūkstančius neatidėliotinų darbų, visai nesusijusių su mokslais.
Penkta- negaliu atsikratyti jausmo, kad kažkaip pamažu atstumiu savo draugus. Nežinau kodėl, svarbiausia, net nenoriu to daryti.
Šešta- atidarydama arbatos pakelį įsipjoviau į pirštą. Menkniekis, bet sugebėjo šiandien sugadinti man nuotaiką.
Septinta- mano gėlė visai neauga. Prašom, negi net gėle nesugebu pasirūpinti?
Aštunta- vis dar nesutaupiau nė cento. Čia net komentaro nereikia.
Devinta- nors bute, kuriame dabar gyvenu, jau šildo, man vis tiek šalta. Nepadeda nei pledas, nei vilnonės kojinės ar litrai karštos arbatos :D
Ir dešimta- Žinot tą paveiksliuką iš filmų apie kaubojus, kuro rodo dykumą, kurioje karts nuo karto prarieda kažkoks krūmas? Tokia visiška tuštuma. Tai va- toks paveiksliukas vyrauja ir mano blog'e- nei komentarų, nei lankomumo. Žinau, žinau reikia reklamuotis, bet taip nori išsaugoti bent minimum anonimiškumo.O tarkim pasiskelbus, kad ir veidaknygėj toks dalykas visiškai dingsta.

Toks štai mano knyslius.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą