2011 m. birželio 21 d., antradienis

taipjaunutinkasutaispavadinimais,kadjuoslabaisunkusugalvoti.

Čia mano vėloji savaitė. Pradedu dirbti gana vėlai, todėl ir darbą baigiu tik 22.30 ar 23.30 :)
Kartais toks grafikas truputį vargina.
Vakar turėjau prižiūrėti 5 restoranų ( ar kavinių) sales. Uchhhhh, siaubingai pavargau. Tačiau mano laimei vienas kolega atėjo man padėti. Papasakojo man apie savo studijas, kartais netyčiom pradėdavo kalbėti ispaniškai. Jis toks visai smagus, o ir už pagalbą aš jam labai dėkinga :).
Oi, o dar vakar sutikau lietuvį!!! Jis čia dirba jau kelis mėnesius ir pasirodė toks visai draugiškas.
Paplepėjom gana trumpai, todėl net jo vardo nežinau.

Bet smagiausia vakar buvo, kai pakeliui į darbą matėm iš užkuliusių išvažiuojantį Disney mašinų ir veikėjų paradą :) Tie veikėjai toooookie smagūs, paradas dar net nebuvo prasidėjęs, o jie jau smagiai moja ir šypsos.
Tas mėlynasis monstras iš " Mostrų biuro" man pamojavo ir oi, oi, nusiuntė oro bučkį :DDDD O tada labai smagiai kikeno :D
Žinau, žinau, man jau senokai daugiau nei 5-eri, bet būnant čia negali nesidžiaugti visais tai veikėjais.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą