2011 m. birželio 29 d., trečiadienis

Karščiai

+37 tokia temperatūra buvo čia šias kelias dienas.

Aš dirbau su ledais, o ten žmonių buvo oi,oi kaip daug :)


O vakar, kai backstage ėjau į darbą, sutikau tą vakiną iš "Tower of Terror".
- Bonjour,- tariau aš.
- Bonjour,- atsakė.
ir nuėjom kas sau. O tada už minutės aš išgirdau:
- Hey, you're that girl!!!
-Yep, - nusijuokiau :DDD
- How are you?
- I'm fine, thanks. You?
- Fine :) It's sooo good to meet you again.
Šypt, šypt :)
Aš dar tarstelėjau kažką panašaus į " You too ;D", o tada jau tikrai turėjau keliaut į darbą :)
Ech, bet smagu. Kaip vėliau juokavom su Teet " made my day " :D

Oi, ir vakar Dovilė parnešė man tą lankelį, kur taip norėjau ir tik įžengusi į Disney, tariau sau, kad Būtinai iš pirmos algos nusipirksiu :DDDD
Tai Minnės ausys su raudonu taškuotu kaspinu. Tokios suvenyrinės, bet tooooookios mielos :)
Tai va, turiu fantastišką kambariokę :P

Vėliau gal įkelsiu foto, nes mes su namioke abi tokias turim, tai padarėm visai smagią nuotrauką :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą