2011 m. birželio 18 d., šeštadienis

Blablabla

Antrasis mano laisvadienis.
Jau spėjau padirbėti prie kasos, na ir kažkaip tai ištvėriau :)
O vakar parleidau visą dieną lauke. Brrr, buvo taaaaip šalta :)

Ak,kokius 3 kartus mačiau tą muzikinį paradą, todėl dabar toji daina tiesiog įstrigo mano galvoje ( vos tik užsimerkiu, girdžiu " Hey, it's time to dance!!!").

Tik ta manoji prancūzų taip užsispyrusiai nejuda iš vietos...
Labai man nepatinka tas dalykas.
Jaučiu toookią sieną ir vis nerandu žodžių, kai man labai, labai jų reikia.

O, ir taip. Mes vėl išbandėme kelis naujus atrakcionus. Labai , labai greitą liftą ( aš net kažkiek pakilau į orą --->   mano diržas buvo kiek laisvokas), geriausią " Žuviuką Nemo" ( ten taip tamsu ir važiuoji taaaaaip greitai) ir kažkokį smagųjį muzikinį atrakcioną.
Bet dar liko daugybė neišbandytų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą