2011 m. birželio 6 d., pirmadienis

Šiandien

Wow! Šį diena buvo toookia wow!!!

Mes pirmą kartą šios kelionės metu aplankėm Eiffel'į :). Jis, kaip visada, nuostabus :)
Daugybė žmonių, daugybė kalbų.
"La Crepe" pardavėjai labai smagūs: šypsos, pokštauja ir sako " I'm not cash" :DDD

O dar, tarukiny man nusišypsojo labai mielas berniukas, mes susimojavom ir aš susipažinau su labai draugiška rusakalbių šeima. Jie man papasakojo savo turistinius įspūdžius apie Paryžių ir Disneyland'ą :).

Kaip žinia, aš vis dar " Disneyland virgin", kaip sakė viena prancūzė/kinė :))).
Todėl man labai įdomu išgirsti apie jį viską, viską :).

O dar metro stotelėje fantastiški vyrukai grojo būgnais :) Tokia puiki, puiki atmosfera :)

Ak, tiesa. Čia pasiutusiai trūksta knygų ( į lagaminą man jos netilpo dėl svorio limito). Kankinuos kiekvieną vakarą ;DDD Manau, pats metas rasti čia kokią biblioteką :)

P.S. Fotikas- išdavikas išsikrovė lemiamu momentu, todėl nuotraukų ir vėl nėra :D
Nieko, atsigriebsiu :DDDD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą