2010 m. rugsėjo 25 d., šeštadienis

M.I.T.M.

Mano studentiškas gyvenimas persikrausto čia. Savąją senąją mantą atsinešu kartu :)


Mano draugė Elzė sako, kad man reikia rašyti. Na, ne todėl, kad turėčiau super talentą, o tiesiog. Mat taip tikrai lengviau išdėlioti savo mintis į savotiškas “lentynėles” . Turiu aš ir popierinį gražų dienoraštį, bet čia rašosi lengviau:)
Taigi. Kelias šias dienas jaučiausi labai nekaip- viena tam dideliam ( bent jau man jis didelis) mieste, draugai dingę arba pasilikę Klaipėdoje, neturiu net su kuo pakalbėti taip gyvai. Universitete vis dar ” mezgame” tas naujas pažintis, tai juk neapkrausi žmogaus savom bėdom ir džiaugsmais. Ir, šiaip, nesmagu būna užkrauti visas nesėkmes kitam… O tų nesėkmių šiuo metu turiu pakankamai ( ir mažų, ir didelių).
Bet ši diena kitokia- gal dėl to, kad susitikau su ilgai matyta Elze ir mes nuoširdžiai pasidalinom savais išgyvenimais, gal dėl to, kad radau daug smagių paveiksliukų ir jie kažkiek pakėlė man nuotaiką, gal padėjo mini pasivaikščiojimas. Nuo centro iki namų eiti man toli, todėl važiuojant namo aš išlipau keliom stotelėm vėliau ir ramiai, neskubėdama grįžau.  Man patinka vaikščioti. Einu, stebiu aplinką, žmones, įsiklausau į mane supančius garsus. Tai savotiškas manasis poilsis.
Dar ieškojom sijono. To, mano svajonių sijono, kuris yra man, vargšei studentei, per brangus, joks kitas nenurungė. Teks ir toliau jam taupyti.
Svarstau, gal iš namų ( mano tikrųjų) parsivežti ženkliukų dekoravimo reikmenis? Turėčiau , ką veikti ilgais vakarais. Kitas variantas- susipažinti su naujais žmonėmis, deja, bet jis vykdomas super lėtai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą