2010 m. rugsėjo 26 d., sekmadienis

Labas labas labas ryyytas!
Čia namie truputi šaltoka. Bet turėjom labai geltonus pusryčius :) Dabar žvilgsnis kryptelėjo į palangę, kur stovi mano guašu ištepliotas vazonėlis, kuriame auga mamos man pasodintas augalas. Mes jį vadiname "pinigų medžiu"- mat lapeliai panašūs į monetas :D Gėlė lyg ir turėtų suteikti mano šitam būstui jaukumo ( mama dar pajuokavo,kad gal pinigų atneš- bet jų kaip nėr, taip nėr :D), o man atrodė, kad tiesiog būdama toli nuo namų turėsiu kuo rūpintis. Tik kažkaip tas mano rūpestis nepasireiškia, gerai jeigu nepamirštu jos palaistyt... Bet pažadu ištaisyti šį nesklandumą :)

Gaila, kad čia neturiu fotoaparato- tiek daug ką turiu nufotografuoti- mūsų pusryčius, kambarį, savo gėlę, vietas, kurias lankome, netvarką. Ech, reiks kažką sumąstyti...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą