2012 m. lapkričio 8 d., ketvirtadienis

shiubaduba

Kažkaip keistos nenusakomos nuotaikos esu.
Šiaip, ši diena buvo visai net smagi. Po ilgos pertraukos ir vėl susitikau su Dovile. Prisipliurpėm ir prisijuokėm, net net buvau užmiršusi kaip šaunu, kai žmonės "pagauna" mano sarkazmą ir kažkokį iškrypusį humoro jausmą :)

Plius (valio, valio) pagaliau radau "The Body Shop" ir nusipirkau skaniai, skaniai kvepiantį kremą (hihihi). Ir batus į darbą, jau nežinau kelintus. Labai prašau, batai, būkit patogūs.

BET. Kaip visada. Sužinojau, kad Ylva visgi Naujus švęs Ispanijoje. tai, žinoma super šaunu- Naujieji pliaže.
Man tik liūdna, kad draugė, visgi neatvyks.

Uh, kitas galvos skausmas- nežinia kodėl, bet aš jau galvoju apie žiemos šventes ir ach... Matyt, Naujus sutiksiu kukčiodama į pagalvę arba knarkdama į ją... Nes visi dirbs arba.. arba nieko čia nebus. Tai bent, tiesa? Tiesiog Woohoo kaip laukiu!!!

Kitas smagus dalykas- sužinojau ( ir net pati tai padariau!) kaip pučiami visi tie gražūs helio balionai. Wow, didžioji misterija atskleista :DDD Na, bet tai buvo vienas iš tų momentų, kai visai mėgavaus darbu :)))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą