2012 m. lapkričio 17 d., šeštadienis

pagaliau

Šiandien ryte atsikėliau ( gerai, jau gerai, čia MAN rytas, jums, turbūt, jau būtų gera popietė) šviežia galva ir mintim " reiktų įdėt naują įrašą".

O tada keli darbeliai, pokalbis su mama, mano skaitynėjimai ir visai užsimiršau :). Visai savimi džiaugiuosi, nes fb naudoju tik pokalbiams su draugais ar man įdomių svetainių atnaujinimų patikrinimams. Kažkaip jau nesėdžiu keistai spoksodama į ekraną " apie nieką".

Geras buvo mano savaitgalis. Susitikom su Dovile ir nuėjom pub'intis :D . O vėliau viskas taip šauniai susiklostė, kad metro ir autobusas buvo pačiu, pačiu laiku ir man nereikėjo šalti lauke ir laukti. Net stotelių nepramiegojau ( mat aš rytais pastoviai snaudžiu). Grįžus namo - 3 valandos miego ir aš jau susitikau su Ymane. Ji man parodė tokį gerą, kiek mielą, neturistinį Paryžių. Tiesa, labai fashion'istišką :) Bet man toks patinka.
Taip pat buvom japonų kvartale. Ten - skanūs ir gana nebrangūs pietūs. Dar sugebėjau susitvarkyti man reikiamus popierizmus, na, bent jau dalį jų.
Vakare paragavau skaniausių mieste cupcakes ir radau labai mielas bei šiltas pirštines.

Patinka man tokios dienos : su įkvepiančiais žmonėmis ir teigiamais įspūdžiais.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą