2012 m. rugpjūčio 4 d., šeštadienis

naujas planas

Kadangi aš čia aimanuoju ir ( vis dar kartais) lieju ašaras upeliais, turiu kiek pasiaiškinti- tai buvo mano pirmieji tokie rimtieji santykiai ir trūko jie metus. Todėl, kai išgirdau " aš noriu baigti" tai man buvo labai net stiprus smūgis.
Ir štai šiandien po labai nemalonios žinutės man staiga nušvito! Iškelsiu sau savotišką iššūkį!!! Tiesa, čia man prireiks šiek tiek jūsų pagalbos :).
Esmė tokia- aš turiu 10 dienų, kad visai visai išmesčiau visas ašarones ( ir jį) iš galvos. Kiekvieną dieną bandysiu nuveikti ką nors įdomaus ir linksmo, o visa tai bandysiu užfiksuoti čia.
MAN REIKIA NUOTYKIŲ!!!
Todėl labai lauksiu jūsų pasiūlymų, savotiškų iššūkių, ka tokio neįprasto galėčiau nuveikti kasdieną.

Nepatingėkit, parašykit ;)
Irrrrr pradėkim.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą