2011 m. spalio 26 d., trečiadienis

Kur dingo sarkazmas?

Turiu tokį bendradarbį. Pradžioj atrodė toks kiek naivokas ( nors jam jau kokie 30), dabar- tiesiog kvailokas.

Jis kažką minėjo, kad nori, mat, išmokti anglų ir ar galiu aš jam padėti. Na, galiu.

Tik tas mano "galiu" baigėsi, kai supratau, kad visi jo juokeliai yra tik ir TIK apie seksą.

Taigi, kartą sėdim mes su draugu vokiečiu, prieina šis mūsų bendradarbis. Kažką veblena, veblena aš jo net nesiklausiau, o tada jis man sako:

- You know, I think my jokes hurts you somehow.
- No, I just like different kind of humour.
- What kind of humour?
- Well, sarcasm for example...
- Sarcasm? What is sarcasm in French???

Čia jau ir mano draugas sukruto:
- Oh, I think it's international word.
Tada pradėjom mes klausinėt visų aplinkui, ar žino jie žodį sarkazmas. Ir NIEKAS, NIEKAS mums nepasakė " Ak, taip, žinau."
Paskutinė mano viltis buvo mergaitė vardu Riina ( iš Suomijos). Ji nekalba prancūziškai, užtat neblogai bendrauja angliškai.
- Riina, you know sarcasm, right?
- What? what's that???

Va, čia mes su vokiečiu susijuokėm ir išėjom.

Todėl jie ir nesupranta mano pokštų.
Gal padovanot jiems visiems po žodyną???

2 komentarai:

  1. Butent! Sioj saly jie nesupranta sarkazmo, kaip ir ironijos, beje.

    Kazkada vasara manes paklause ar patinka man dirbt su tais siaubingai susalusiais ledais:
    - Aha, "labai"...
    - Tikrai? Keista tu kazkokia....
    ***
    Po to visa menesi taip ten ir dirbau ;DDD

    AtsakytiPanaikinti