2012 m. spalio 23 d., antradienis

boys lie- poke them in the eye

Kartais mintys ir emocijos būna tokios stiprios, kad neleidžia užmigti. Net tada, kai žinai, kad to miego liko vos 4 valandos.
Jau kelis mėnesius vienas vaikinas flirtavo, savotiškai "kabino", pagaliau prasitarė, kad patinku. Atrodė, kad mes kažkur judam, kad esame vienas kitam įdomūs.
Šįvakar, net gerai nežinau kodėl, bet jis man tiesiog išklojo, kad manimi jis taip savotiškai naudojosi norėdamas sukelti pavydą kitai merginai.
Ar reikia sakyti, kad tai mane labai įskaudino? Savotiškai mestelėjo mane į tuos laikus, kai tikėjau, kad esu tik kažkas, bet niekada toji, kuria būtų norima domėtis. Dėti tam tikras pastangas atkreipiant mano dėmesį. Pakovoti dėl manęs. Gerai pagalvojus, turbūt, nebuvo ne vieno, kuris tikrai kovojo. Arba aš pirmoji parodydavau dėmesį, arba ... Arba buvau tiesiog ta, dėl kurios neverta stengtis.
Nors, pala... Kodėl buvau?
Akivaizdu- vis dar esu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą