2012 m. kovo 5 d., pirmadienis

Trumpokai

Vakar gana įdomiai įsišnekėjau su vienu bendradarbiu. Pasirodo jam taip pat patinka rašyti. Kuria jis sau visokias istorijas ir pan. Ach, buvo tiesiog tokia atgaiva pakalbėti paprasta, normalia tema. Nes pastaruoju metu aš kažkaip pasiklydau tarp visokių labai jau daiktiškų dalykų- gausybės suknelių, batų, trumpai tariant- garderobo tobulinimo ir atnaujinimo. Taip įsijaučiau į išorės tobulinimą, kad kažkaip net baisu. Nors, nekoketuojant galiu pasakyti, rezultas vis tiek nieko gero.
Ir, kaip visada, koks žmogus ims ir primins man didžiausia mano kompleksą... Tiesos nesakau- baisu, kad pradės žiūrėti į mane kažkaip kitaip....

Na, bet be viso šito, jaučiu, kad metas susitvarkyti viską. Va, tarkim, mano Book Challenge jau baigėsi, todėl greitu metu įkelsiu įrašą apie viso šito dalyko esmę ir prasmę ;D

Geros dienos Jums :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą