2012 m. sausio 12 d., ketvirtadienis

Noriu-nenoriu

Ech, ar pažįstamas jums tas jausmas, kai esat kažkur, tarkim pakeliui savojo tikslo link, ir staiga suvokiat, kad...kad jau nežinot, ar norit, ar verta.
Štai būtent taip aš dabar ir jaučiuosi: nežinau ar noriu studijuoti, nežinau ką. Net nebežinau ar vis dar noriu studijuoti čia. Dingo visa motyvacija ir vis dažniau atrodo, kad taip ir liksiu amžiams tokiame "laukimo" gyvenime.

Kas yra tikra? Na, namo aš noriu parvažiuoti tik atostogoms. O studijos kokioj nors anglakalbėje šalyje... Brangu, plius nenoriu pradėti visko iš naujo.

Atrodo, kad visi mano draugai kažkur eina, tobulėja, siekia paslaptingųjų gėrybių. Ir tik aš esu pasiklydusi,negalinti rasti kelio.

Blogiausia, turbūt, tai, kad pati viską turiu nuspręst... O patarimų niekas veltui nedalina...

1 komentaras:

  1. ieškok savo kelio. būna, ir dažnai būna, kad klystam. tačiau taip mes ir atrandam save. sėkmės :)

    AtsakytiPanaikinti