2012 m. sausio 3 d., antradienis

New Year?!

Ak siaube, siaube!!!
Va, jau kiti metai, o čia tylu kaip net nežinia kur. Viskas todėl, kad tiek daug nutiko visokių dalykų, kad net kažkaip nebuvo jėgų taip imti, prisėsti ir viską gražiai išpilti čia.

Taigi, Su šventėmis!
Tikiuosi jos jums buvo fantastiškai gražios, linksmos, mielos, šiltos ir spalvingos.


Aš pati per šventes dirbau, todėl man jos buvo kiek keistokos, gana ramios, bet savotiškai mielos.

O dabar, štai, jau ir kiti šviežutėliai metai. Ir kaip visada (!!!) mano galvoje kirba- mirba kožkokie planai ir pasižadėjimai. Oi, dar ir stiprus noras imti ir juos čia pat išpilti, tik, ech, baisoka, kad vos tik jie bus užrašyti, kažkaip ims ir išnyks.
Nors, gal visgi, aš surizikuosiu :

                        * Kadangi jau sausio pabaigoje turėsiu baigti savo knygų iššūkį, noriu "susitvarkyti" su visomis savo skaitytomis knygomis :)

                         * Sąžinė ( mat aš dar tokią turiu) siaubingai graužia dėl mano NEtobulėjimo prancūzų kalbos srityje. Štai pasižadu susiimti ir pradėti mokytis - savarankiškai ar kokių kursų pagalba jau bus matyt.

                          * Kitas mano punktas yra nugalėti savo baimę, susiimti ir pradėti rimtai domėtis ( ir užsirašyti į) studijomis/ studijas.

                           * Kiek sumažinti savo pirkinėjimus ir pradėti rimčiau žvelgti į finansinius dalykus.

Na, tai tokie šių metų pasižadėjimai. Gal ir ne taip jau daug, bet, hm ,hm, gana rimti ;D Ne?

Irrrrrr, man vis dar įdomu ar užsuka čia kokia siela, tai būtų visai smagu sužinoti jusų naujametinius pasižadėjimus. Kaip su pernykščiais? Išpildėt nors kelis?

Anyways ( oi, oi, ar čia taip kiečiau skambės? :D ), tiek čia to pliurpt pliurpt.

Bučkis.



1 komentaras:

  1. užsuku užsuku. tik tiek, kad naujametinių norų neturiu..:] kažkaip neišeina man vistiek jų įgyvendint, tai velniop..:D

    AtsakytiPanaikinti