2010 m. lapkričio 20 d., šeštadienis

Kelias

Kartas nuo karto mane aplanko tas keistas ir truputį kankinantis jausmas. Ne, tai ne meilė ;D.
Tai kažkoks savęs ieškojimas, bandymas suprasti, ko noriu, ar esu ten, kur noriu būti. Tai jausmas, kai žinai, kad turi kažką rasti, bet dar tiksliai nežinai ką.
Ir, štai, aš nuvykau į Prancūziją, dar tiksliau į Paryžių. Och, tai nuostabi vieta! Malonūs ir paslaugūs žmonės ( jie visada šypsosi ir sveikinasi), niekada nemiegantis miestas. Ten yra visko: istorijos, nepakartojamos architektūros, kvapą gniaužiančių meno kūrinių, daugybė parduotuvių ( taip, merginos ;D),stilingų žmonių, meilės, romantikos, nuotykių, to neapsakomo prancūziškumo, kuris tiesiog tvyro ore. Ten yra visko :)
Aš, turbūt, pirmą kartą gyvenime netekau žado ir vos nepravirkau, pamačius Eiffelio Bokštą, Triumfo Arką , Moną Lizą.
Paryžius, tiesiog, yra fantastiškas! Aš labai džiaugiuosi, kad ten pabuvojau ir , manau, kad tikrai dar sugrįšiu :).

O žinot ką supratau šios savo kelionės metu? Radau tą mažytį saulės spinduliuką, kuris gali nuvesti mane prie savų tikslų ar bent jau jų atradimo. Kelionės visada padeda atrasti save. Gal ne visą iš karto, tačiau grįžęs iš kelionės jau esi kitoks. Ir tai puiku. Keliaukite, keliaukite ir dar kartą keliaukite :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą