2010 m. lapkričio 26 d., penktadienis

Draugai

Žinot, visą šią savaitę tik ir dariau, kad burbėjau, gailėjaus ir niurzgėjau.
Aplink mačiau daugybę laimingų žmonių ir tyliai ramiai jiems pavydėjau.
Bet žinot ką? Baigta! Aš turiu daug daugiau nei jie visi kartu sudėjus :)

O, svarbiausia, turiu tai, ko man gali pavydėti kiekvienas :P.
Aš turiu pačius nuostabiausius draugus! "Oi, oi,- pagalvosit jūs, -lyg mes jų neturim."
Taip, bet ar jūsų draugai yra pasiruošę atlėkti pas jus kad ir pačią vėliausią naktį, net tada, kai labai labai tingi?
Ar kikena iš pačių kvailiausių jūsų pokštų?
Ar jūsų draugai nustebins jus kokia miela dovanėle, tik todėl, kad žino, kad jau senokai apie ją svajojot?
Ar jūs sulaukiat sms žinutės 5h ryto: "Atleiski, nespaskambinau, bet ryt būtinai susitikime.Labanakt, myliu." ?
Ar prisimena ir supranta jus net tada, kai esat skirtinguose miestuose, valstybėse?
O gal jie jums atneša skanių naminių pyragėlių, kai sergat?
Gal iškepa nuostabių sausainukų?
Važiuodami, eidami, susitikti su jais jaučiate malonų džiaugsmo virpuliuką?
O, svarbiausia, ar jie išklauso jūsų niurzgėjimų, šąla su jumis kažkur kieme, ar draugiškai baksteli jus kas diena ( visai nesvarbu kaip ;D) ir ar supurto jus būtent tada, kai jums to labai reikia? Ar parodo jums, kad jūsų gyvenimas yra gražus ir ar priverčia jūs susimąstyti, kas jūs būtumėt be jų?

Manieji yra būtent tokie ir dar tūkstančius kartų geresni!
Ir, taip, be jų aš būčiau visai kitokia, bet su jais aš tik geresnė.

Mielieji, brangieji mano draugai, aš jus LABAI myliu!



P.S. Po šimts! Mielieji, pasidarykime kada vieną bendrą nuotrauką :D

1 komentaras:

  1. ;D uf, Saule! Nenoriu kelt pavydo blog'o skaitytojams, bet noriu patvirtint, kad mes tikrai tokie nuotabūs ;DDD. Ir uf, Saule, mes Tave mylim! Ir dar! Džiugu skaityt Tave nuburbančią :}

    AtsakytiPanaikinti