2011 m. rugsėjo 22 d., ketvirtadienis

taipvisaipirnekaip

Ak, aš ir vėl atsiprašau už tokį blog'o apleidimą...
Bet tikrai turiu pasiteisinimą ( ar net kelis).
Pirma, dabar gyvenu kitur, o čia internetas labai jau prastas.
[ kol rašiau šiuos 3 sakinius, teko kokius 5 kartus prisijungti iš naujo...]

O antroji mano priežastis yra... naujas darbas!
Taip, tai vis dar Disnėjus, tik jau kitas restoranas, o tiksliau visas kitas šou... Praėjo tik pirmoji mano darbo savaitė, bet , na, nežinau. Sunkoka, nes kolegos nėra labai jau draugiški, o dar ir kalbos barjeras tooooks milžiniškas... Taigi, kiek baugoka ir...

Žinoma, yra ir smulkesnių įvykių, tokių kaip : trumpas vizitas namo, proto aptemimas ir to pasekmė- nauja šukuosena ( atrodau kaip grybas), popierizmai ( arba tiksliau mano sąžinės graužatis, kad aš juos vis atidėlioju..) ir t.t.

Nežinau, nežinau viskas taip kažkaip kitaip..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą