2011 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

oi oi

Turiu išmokti kažkaip atsipalaiduoti.
Mano mintis yra užvaldęs faktas, kad jau tuoj, tuoj ir visi paliks Disney. Oh, o aš jau taip kažkaip juos visus pamilau... Žinau, o ir Martina man vis kartoja, kad reikia užmiršti šitą dalyką ir tiesiog mėgautis šiomis dienomis. Bet ahrrrr! Kaip sunku atsikratyti viso to jausmo.

Dar kirba- virba nemaloni mintis, kad vis dar nežinau, ką darysiu toliau ar kur būsiu. Taip, bilietus namo galiu visada nusipirkti ir kartais pagalvoju, kad gal, gal taip ir reikia padaryti? O tada suprantu, kad grįžusi visam atgal, keiksiu save visą likusį laiką...

Kaip labai man reikia patarimo...

2 komentarai:

  1. tu turi atsisėsti ir pakalbėti pati su savimi, tik taip sužinosi, ko nori :] aš taip manau. jeigu sunku, pasiimk lapelį ir rašyk visus UŽ ir PRIEŠ ir elkis taip kaip kalba + ir -. aš taip manau

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nesvarbu, kas kur išvyksta, visada lieka bendravimas laiškais ir kitomis subtilybėmis bei tyčiniai ir visai ne susitikimai visame pasaulyje! Džiaugiuosi Tavo meile internacionalizmui ir Disnėjiškiems žmonėms - tai tokia pasakiška vieta užmegzti draugystę! :}}
    Oh, ir, man atrodo, šiek tiek suprantu Tavo nežinojimą, ką daryti! Manau, kad Tau reikia kažkur bent vieną dieną skirti laiką sau susiturėjimui ir absoliučiai apie tai negalvojimui - žinai ką (tai skambės visiškai kvailai, aisku)? Dažniausiai ir geriausiai tokiems sprendimams pataria vanduo - kai esi jame!!!

    AtsakytiPanaikinti