2011 m. vasario 6 d., sekmadienis

Šalin tą miegą!

Turbūt būtų pats metas įdėti čia kokį naują pranešimą.
Gana ilgai tylėjau, nes niekaip negalėjau suformuluoti savo minčių, o šiandien kažkaip jaučiu, kad man gali pavykti. :)
Nors dar visai nejaučiu pavasario, kažkaip savotiškai prabundu iš savojo "žiemos miego". Taip, taip, jis mane tikrai buvo pasisavinęs. Aš net miegodavau beveik visą dieną... Taip pat buvau gana apatiška beveik viskam ir tiesiog nieko nieko nenorėjau ir neveikiau...
O štai dabar manoji apatija po truputį pradeda trauktis :)
Aš atrandu mėgstamą veiklą, skaitau knygas, žiūriu filmus, vėl pradedu rašyti, keliu sau tam tikrus tikslus, pamažu ruošiu save naujam bendravimui, nuotykiams. Juk negalima, negalima tiesiog taip miegoti.
Todėl labai noriu Jūsų paprašyti- gal žinote kokių veiksmingų būdų kaip greitai ( ir neskausmingai :D ) pabusti iš ilgo, ilgo žiemos miego? :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą