2011 m. sausio 5 d., trečiadienis

Naujainauji

Buvau pametusi savo vaizduotę. Ir norėjau Jums papasakoti istoriją, kaip ją susigrąžinau.
Bet pasakojimas, matyt, dar nepasiruošęs lįsti į viešumą ;D.



Todėl gal tiesiog pakalbėkime apie Naujus metus? Taip, tema tikrai banali, bet, visgi, kiekvienam svarbi.
Štai aš į Naujus metus įžengiau būdama teta :). Taip keista suvokti, kad dabar mūsų šeimoje yra naujas narys. Toks mažučiukas, reikalaujantis daugybės dėmesio, rūpesčio ir meilės. Man, kaip šeimynos pagrandukui, labai smagu šį savo postą perleisti kitam :).

O dabar apie naują gyvenimo lapą. Juk dauguma mūsų taip pagalvoja apie naujus metus. Nauji metai- naujos galimybės, kiti siekiai, svajonės ir nusiteikimai. Aš jau sudariau savo 2011 metų pažadų sąrašą, o Jūs?
Jeigu Jums, kaip ir man, tokio reikia, linkiu atkaklumo, įkvėpimo ir užsidegimo (!) jį įgyvendinant . Kad kiekvienas punkčiukas pavirstu realybe su šypsena ir džiaugsmu :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą